Finance


Poradíme Vám, jak nejlépe zpracovat a využít firemní finance. Svěřte se do péče pravidelně školených specialistů a využijte maximální potenciál. Využitím našich služeb si zajistíte klidný spánek , protože za naši práci ručíme my!
Jak Vám pomůžeme s firemními financemi?
- Navrhneme nejefektivnější způsob, jak zpracovat a využít Vaše firemní finance.
- Pomůžeme Vám nastavit strategii finančního řízení na míru.
- Vaší firmě se budou věnovat odborníci s pravidelným vzděláváním.
- Sledujeme nejnovější legislativní změny a trendy v oboru.
- Identifikujeme oblasti, kde můžete ušetřit nebo zvýšit zisk.
- Navrhneme, jak efektivně investovat a plánovat cashflow.
- Za naši práci ručíme, takže se můžete soustředit na své podnikání bez starostí.
- Máte jistotu, že Vaše finance jsou v dobrých rukou.
- Díky naší péči minimalizujete rizika a stres spojený s finančním řízením firmy.
- Vše za Vás hlídáme a vyhodnocujeme – vy jen rozhodujete.
Finanční poradenství od stabilního partnera s více než 30 lety zkušeností v oboru
Nenašli jste službu, kterou jste hledali?
Napište námÚčetnictví


Postaráme se o veškerou účetní agendu tak, abyste se mohli naplno věnovat svému podnikání. Ať už jde o každodenní účtování, zpracování závěrek, přípravu výkazů nebo komunikaci s úřady, jsme tu pro Vás s profesionálním přístupem a osobní péčí.
S čím Vám můžeme pomoci v účetnictví?
- Bezkontaktní zasílání účetních dokladů ke zpracování v účetním systému Premier Ai.
- Účtování všech operací na základě získaných podkladů.
- Účtování přijatých, vydaných faktur, zápočtů, ostatních pohledávek a závazků.
- Účtování banky a pokladny, příprava bankovních příkazů.
- Účtování závěrkových operací.
- Kontrola dokladů a zůstatků položek účetních výkazů.
- Běžná komunikace s klientem, týkající se příslušných účetních dokladů.
- Zpracování a účtování cestovních příkazů.
- Vedení registru majetku pro účetní a daňové účely.
- Příprava pro evidenci k DPH.
- Zpracování měsíční nebo čtvrtletní obratové předvahy, rozvahy a výsledovky.
- Příprava individuálních reportů požadovaných klientem.
- Průběžná podpora účetnictví.
- Zpracování statistických výkazů, INTRASTAT.
- Účetní outsourcing.
Zpracování účetnictví od stabilního partnera s více než 30 lety zkušeností v oboru
Nenašli jste službu, kterou jste hledali?
Napište námDaně


Je pro Vás daňový systém složitý a nepřehledný? Pomůžeme Vám tuto problematiku vyřešit. Poradíme a navrhneme nejlepší způsob daňové optimalizace, zpracování daní, dohlédneme na včasný termín podání daňového přiznání a především na správnost veškerých údajů a doložení veškerých podkladů, které náš daňový systém vyžaduje.
S čím Vám můžeme pomoci v daních?
- Zpracujeme daňové přiznání k dani z příjmu fyzických osob a právnických osob.
- Zpracujeme daňové přiznání k dani z přidané hodnoty.
- Kontrolní hlášení k dani z přidané hodnoty.
- Zpracování daňového přiznání k silniční dani.
- Vyúčtování daně z příjmu vybírané srážkou.
- Vyúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti.
Zpracování daní od stabilního partnera s více než 30 lety zkušeností v oboru
Nenašli jste službu, kterou jste hledali?
Napište námMzdy 


Svěření této agendy do rukou specialistů v oboru vám ušetří mnoho času, financí a v neposlední řadě také starostí. Vždy dbáme o kvalitu odvedené práce a její bezchybnost. Naši personalisté a mzdoví účetní se kontinuálně vzdělávají a doplňují své vědomosti o aktuální legislativní změny.
Naše firma garantuje maximální diskrétnost, pečlivost, korektní a precizní zpracování všech podkladů.
- Zpracování mezd podle CZ a PL legislativy – kontakt s mzdovou účetní v PL jazyce
- Administrativní činnosti související s náborem zaměstnanců jak z tuzemska tak i cizinců
- Kompletní i částečná mzdová agenda
- Přihlašování a ohlašování zaměstnanců
- Komunikace s pojišťovnami, ČSSZ, ÚP
- Dohled nad termíny
- Evidenční listy
- Příprava veškerých podkladů pro audity, kontroly
- Výpočty zákonného pojištění
- Vedení personalistiky
- Sledování legislativních změn a zavádění do praxe
- Rozesílání výplatních pásek dle požadavků klienta
- Komunikace se zaměstnanci i úřady
- Export dat do účetnictví
- Zajištění účasti na kontrolách
- Ochrana dat
- Individuální a profesionální přístup
- Externí zpracování mezd
Externí zpracování mezd je spolehlivým a efektivním řešením činnosti, která je pro chod firmy nezbytná, nicméně nijak nesouvisí s firemním zaměřením. Stejně tak starost o personální agendu je spojena s velkým množstvím administrativy, je nutná precizní znalost legislativních i administrativních postupů spojených s nástupem nového zaměstnance, ukončením pracovního poměru, nástupem na nemocenskou, mateřskou nebo rodičovskou dovolenou, daňové souvislosti atd. Svěření této agendy do rukou specialistů v oboru vám ušetří mnoho času, financí a v neposlední řadě také starostí.
Nenašli jste službu, kterou jste hledali?
Napište námDaňové poradenství


Odborná pomoc pro korporace, střední i malé firmy a fyzické osoby.
S čím Vám můžeme pomoci v oblasti daňového poradenství?
- Optimalizace daní.
- Jednorázová pomoc i dlouhodobá spolupráce.
- Minimalizace dopadů a zátěže daňové kontroly.
- Profesionální řešení komplexních problémů.
Daňový poradce Ing. Petr Kraina
- Výklad, analýza a praktická aplikace daňových zákonů a souvisejících předpisů.
- Poradenství, jak plnit daňové povinnosti a jak zohlednit daňové předpisy v podnikatelských rozhodnutích včetně povinných hlášení.
- Zpracování a podání daňových přiznání a přehledů pro zdravotní pojišťovnu a správu sociálního zabezpečení.
- Automatický odklad termínu pro podání daňových přiznání k dani z příjmů a souvisejících přehledů.
- Nastavení daňových procesů ve firmách, jak v oblasti technologií a firemních systémů, tak v oblasti odpovědností.
- Možnost vedení a kontroly účetnictví v rámci daňového poradenství.
- Zastupování při jednáních s finančním úřadem a dalšími institucemi a při kontrolách.
- Řešení sporů s úřady v daňových záležitostech s možností zastupování klientů.
Daňový poradce je zapsán v seznamu daňových poradců, který spravuje Komora daňových poradců.